بازی های بروز دنیا {1} Game World Update
این وبلاگ در مورد جدید ترین اخبار بازی هاست

 

بررسی : چقدر تا ساخته شدن اولین Detective Mode واقعی مانده است ؟

در بازی های کامپیوتری ، اغلب کاراکتر شما از چیزهایی خبر دارد که ممکن است شما در دنیای واقعی از آن ها بی خبر باشید ، همانند مکان دشمنان در رادار شما.
این ویژگی اکثر اوقات ممکن است یک بازی را بسیار تخیلی نشان دهد ، بنابراین سازندگان بازی ها سعی میکنند از ویژگی های دنیای علمی – تخیلی برای توجیه کردن این ویژگی ها استفاده کنند. به عنوان مثال ، دادن یک دوربین یا کلاهی که باعث می شود شما بتوانید دشمنان خود را ببینید و ارزیابی کنید ( همانند Detective Mode در سری بازیهای بتمن)

GEM3

همچنین تکنولوژی ای در دنیای واقعی هم اکنون توسط دوربین Google Glass شرکت گوگل استارت خورده است. البته بیشتر از این ها ، بازی های ویدئویی سعی کرده اند تا اینگونه ویژگی ها را در داخل مغر و بصورت یک ویژگی عصبی بکارند. یک مثال خوب بازی (Deus Ex : Human Revolution (DXHR می باشد که ویژگی های بصری ای چون آنالیز اجتماعی و روانی ، اسکن محیط اطراف حتی از پشت دیوار و ویژگی های غیره داخل مغز شخصیت اول بازی آدام جنسن کاشته شده است.
حال سوال اصلی اینجاست که چنین ویژگی هایی تا چه حد واقعی می باشند؟

به تازگی مقاله ای در سایت Thwacke به بررسی این ویژگی های بصری بازی DXHR پرداخته است و اعلام کرده است که این تکنولوژی خیلی بزرگتر و پیشرفته تر از چیزی است که هم اکنون دانشمندان ما بر روی آن کار میکنند. ولی در این مقاله همچنین آمده است که به جای اسکن شدن این اطلاعات بصری بر روی شبکیه چشم آدام جنسن ، تکنولوژی های آینده می تواند کاری بهتر از این هم بکند. در این مقاله آمده است که به جای اسکن بر روی چشم ، اطلاعات می تواند مستقیم برای مغر پردازش بشود. این ویژگی بسیار عالی است زیرا زمان واکنش فرد را بالا می برد و شما دیگر مجبور به خواندن اطلاعات روانشناسی افراد و تبدیل آن به اطلاعات قابل فهم مغز نیستید.( همانند تصویر زیر در بازی DXHR که شما مجبورید برای انتخاب روش عکس العمل خود ، تمام اطلاعات شخصی فرد را بخوانید و برای مغز خود پردازش کنید!)

GEM-2
چیزی که این ویژگی ها را ممکن ساز میکند ، قابلیت انعطاف پذیری مغز انسان است. این قابلیت به مغز اجازه می دهد تا نسبت به کار و وظیفه ای که بر عهده اش است ، سیستم خود مغز را دوباره برنامه ریزی کند و تغییر شکل دهد. یک ویژگی خوب برای توضیح دادن این مسئله این است که مقاله ای در سایت BBC چند وقت پیش اعلام کرد که افرادی که نابینا هستند ، قوه شنوایی قوی تری نسبت به افراد بینا دارند. دلیل این عمل این است که وقتی که بخش مربوط به بصر بغز از کار می افتد ، سلول های این قسمت به دیگر قسمت ها اختصاص داده می شوند تا بتوانند در این قسمت کار کنند. این مسئله در آزمایش هایی که بر روی حیوانات انجام شده است نیز صدق میکند. مثلا موشی که قوه شنوایی خود را از دست داده است ، از قوه بصری قوی تری برخوردار است. بنابراین یک بخشی از مغز که مربوط به پردازش یک سری اطلاعات خاص بوده است ، هم اکنون قادر است در یک بخش کاملا مختلف مغر همکاری کند و حتی به این بخش عادت کند! البته گفته شده که در این قابلیت انعطاف پذیری مغز استثنائاتی نیز وجود دارد که مطمئنا دانشمندان تا مدتی دیگر برای این مسئله راه حلی پیدا می کنند.

GEM1
تحقیقات معاصر نشان داده است که این ویژگی مغز کاملا به دانشمندان اجازه می دهد تا از ویژگی کاشت عصبی استفاده کنند تا بتواند تبادل اطلاعات با مغز داشته باشد و پاسخ های مغز را بخواند.  در یک آزمایش عجیب آقای Miguel Nicolis و دستیارانش در آزمایشگاهی از فعالیت نورون ها ( سلول های مغز ) یک میمون برای کنترل یک شیء در یک محیط مجازی استفاده کردند.  این میمون نمی توانست چیزی ببیند ، بشوند یا لمس کند و تنها اطلاعاتی که دریافت می کرد از طریق یک سری الکترود که فعالیت نورون های مغز وی را شبیه سازی میکردند ، بود. بر خلاف تمام مشکلات و سختی های آزمایش ، پس از مدتی و با جایزه دادن به این میمون ، او می توانست این شی مجازی را کنترل کند ! این مسئله بسیار شگفت انگیز است زیرا وی هیچ حس طبیعی ای  نداشته است و تمام اطلاعات چگونگی کنترل این شی توسط الکترود ها و دستگاهی به مغز وی ارسال می شده است.

uqtss0krfphgpn9b63su

بر اساس شواهد تاریخی ، انسان ها همیشه به دنبال راهی برای بهبود بخشیدن به حس های خود بوسیله تکنولوژی بوده اند و برخی از این تکنولوژی ها نیاز به ویژگی قابلیت انعطاف پذیری مغز دارند. ساده ترین وسیله ای که نیاز به این ویژگی دارد ، تلسکوپ است. هر چند تعداد زیادی از وسایلی که ما می شناسیم ( و شاید برخی وسایلی که تابحال کسی از آن ها چیزی نشنیده است ) و در طول قرن ۱۹ ام تا شروع قرن ۲۰ ام ساخته شده اند نیاز به این ویژگی مغز انسان دارند. بعنوان مثال ، ملوان ها در قدیم و در دریاهای مه آلود به وسیله حس شنوایی خود نیاز به شناسایی موقعیت اشیای اطرافشان و حتی کشتی های دیگر در اطرافشان داشته اند و به این دلیل که قوه شنوایی انسان بهترین قدرت را ندارد ، وسیله ای به نام Topophone در سال ۱۸۸۰ ساخته شد.

keg90vv90cv5ql9cydrz

یکی از راه هایی که می شود موقعیت اشیا و یا افراد را بوسیله قوه شنوایی پیدا کرد این است که بفهمیم صدا اول به گوش سمت چپ می رسد یا سمت راست. صدایی که از سمت چپ به گوش چپ برسد ، حدود ۱۰۰ میکروثانیه سریعتر به گوش سمت چپ می رسد ( تا اینکه بعد از ۱۰۰ میکروثانیه یا همان یک میلیونیم ثانیه به گوش راست برسد) . کاری که وسیله Topophone انجام می داد ، این بود که دو گوش مجازی برای شما می ساخت که باعث می شد این زمان ۱۰۰ میکروثانیه کم تر و قابل درک تر برای مغز انسان باشد. از این تکنولوژی قبل از اختراع رادار برای شناسایی هواپیماهای بمب افکن در جنگ جهانی استفاده می شد!

oyov2qgdx873uo83d8zd

هفته ها طول می کشد تا مغز انسان به چنین ابزار هایی برای حس سامعه عادت کند. چند دانشمند این مسئله را با گذاشتن چند قالب مصنوعی بر روی گوش اثبات کردند. آنها اعلام کردند که بعد از هفته ها توانستند به این قالب ها برای صحیح شناسایی کردن صداها اتکا کنند. در دنیای علم ، علاوه بر تکنولوژی هایی برای بهبود حس های مختلف ، سعی شده تا برروی آزمایش هایی برای دادن حس های جدید به انسان ها کار شود. مثلا در آزمایشی در موسسه FeelSpace ، داوطلبان آزمایش با بستن کمربندهایی مخصوص که هنگامی که فرد رو به سمت شمال بایستد یک نوع لرزش خاص ایجاد می کند ، وارد آزمایش شدند. بعد از هفته ها این افراد اعلام کردند که می توانند بدون این که این کمربندها را ببندند ، شمال یا جنوب را تشخیص دهند. البته بعد از گذشتن دو هفته از پایان آزمایش این ویژگی از مغز افراد از بین رفت.

حال برگردیم به دنیای بازی های کامپیوتری : چرا باید خودمان را محدود به تکنولوژی کاشت عصبی کنیم تا فقط اطلاعت را به صورت بصری به ما نشان دهد؟ زیرا ما این اطلاعات را کم و بیش با حس ششم خود درک می کنیم. تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و در عین حال ما هنوز نمی توانیم گیمر ها را وادار به تکنولوژی کاشت چیپ های مغزی در عصب بکنیم. بنابراین فعلا فقط به دادن اطلاعات بصری به آن ها اکتفا می کنیم.

البته به عنوان گیمر نباید از این ویژگی ها زیاد خوشحال باشیم زیرا مثلا این روز ها دیگر مسئله نشان دادن جان شخصیت بازی ها بوسیله نوار سلامتی قدیمی شده است و دیگر در اکثر بازی ها وقتی شخصیت مجروح می شود صفحه بازی تار می شود و یا خون به روی صفحه می پاشد و یا صفحه قرمر می شود بنابر این باید اطلاعات خلاقانه دیگری در این زمینه به گیمر ها ارائه شود.

gzsp5l0rbmqdqmat1xpb

یکی از بازی هایی که در این مسئله پیش قدم بود ، The Saboteur بود. بازی ای که شما در نقش یک جاسوس متفقین در جنگ جهانی دوم در پاریس به جنگ آلمان می روید. در ابتدا که قدم به شهر می گذارید ، همه جا سیاه و سفید می باشد که نشان دهنده تاثیر نازی ها در تمام منطقه های پاریس می باشد ولی به محض اینکه مدتی از بازی می گذرد و شما عملیات های مقاومتی در پاریس انجام می دهید ، صفحه روشن می شود.

یک مثال دیگر برای بیان اطلاعات بوسیله ویژگی های خلاقانه ، استفاده از صدا می باشد. در اکثر بازی های وقتی که به دشمنان نزدیک می شوید نوع موسیقی و آهنگ بازی شدید می شود که البته این ویژگی برای بالابردن هیجان و احساسات گیمر می باشد و نه نشان دادن جای دشمنان.  بهترین مثال یک مد به نام AudioQuake برای بازی Quake و مخصوص افراد نابینا و کم بینا است. این مد با استفاده از صداهای و آهنگ های خاص جای دشمنان را برملا می کند که به این افراد خاص کمک شایانی می کند تا از بازی لذت ببرند. و در عین شگفتی ، این مد بسیار پرطرفدار می باشد و با کمی تمرین می توانید از بازی به اندازه دیگران و بدون استفاده از قوه بینایی لذت ببرید. از این ایده می توان در هر بازی ای استفاده کرد و حتی با استفاده از مراحل آموزشی می توان تمرین برای این افراد را آسان تر کرد و به این دلیل که بازیکن می خواهد از این اطلاعات نهایت استفاده را ببرد ، مغز هم سعی میکند با ویژگی انعطاف پذیری خود به فرد اطمینان بدهد که قوه سمع مغز با نهایت فدرت کار می کند.

بازی های ویدئویی با استفاده از ویژگی کاشت عصبی بسیار جالب تر و جذاب تر می شوند ولی اگر از این ویژگی ها در دنیای واقعی بتوانیم استفاده کنیم ، دنیای همه انسان ها زیر و رو خواهد شد.


برچسب‌ها: اخبار بازی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 

Uncharted 4 با ۶۰ فریم و رزلوشن ۱۰۸۰p بر روی PS4 اجرا خواهد شد

پس از اولین تلاش استدیوی N@ughty Dog برای حفظ ۶۰ فریم بر روی رزلوشن ۱۰۸۰p برای بازی The last Of Us: Remastered، حال نوبت به عنوان بعدی این استدیو یعنی Uncharted رسیده است و این بازی هم همان استاندارد را حفظ کرده است. طی مصاحبه ای که آقای Arne Meyer با سایت Eurogamer داشته است، کار بر روی نسخه Remastered بازی The Last of Us کمک زیادی به آنها در جهت شناخت قدرت های PS4 کرده است.

The Last of Us: Remastered کمک زیادی به ما کرد، چرا که می توانستیم چیز جدیدی بر روی انجین PS4 خود انجام دهیم. چقدر می توانستیم پیش برویم؟ آیا می توانستیم یک بازی با ۶۰ فریم و رزلوشن ۱۰۸۰p بسازیم؟ ما همیشه این استاندارد را در نظر داشتیم اما با افکت هایی که بر روی صفحه طراحی شده بود، ۳۰ فریم و ۷۲۰p هم خوب بود. اما حال دیگر با پیش روی، به اندازه کافی خوب نیست. حال ما طوری عمل کردیم که با آن چالش هم رو به رو شویم. من فکر می کنم این چیزی است که ما می خواهیم با هر آنچه که این نسل دارد، به جلو پیش ببریم. این نوعی اختیار است که از زمانی که شروع به ساخت انجین PS4 کردیم، به وجود آمده است. وقتی توانستیم با The Last Of Us Remastered به آن نتیجه برسیم، چرا با این بازی نتوانیم؟

اگر چه عناوین قبلی Uncharted به خوبی برای کنسول PS3 بهینه سازی شدند، اما اجرا شدن یک بازی اکشن با ۶۰ فریم یک امتیاز بزرگ است، چیزی که سازنده باید تصمیم بگیرد این است که آیا می خواهد راه رو به جلو را حفظ کند یا خیر؟ در حالی که خیلی راحت تر با گرافیک بالا فروش بیشتری می کند تا اینکه بازی روانتری با فریم ریت بالا باشد


برچسب‌ها: اخبار بازی, نقد وبررسی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

تریلر بازی FIFA 15 | احساسات و برخوردهای بازی

پانزدهم سپتامبر یعنی تقریبا دو ماه دیگر FIFA 15 عرضه می شود. تریلر زیر تغییرات و بهینه سازی های انجام شده در سیستم برخورد و احساسات بازیکنان و ری اکشنهای آنها در طول بازی را نسبت به نسخه فعلی نشان می دهد.

45MB


برچسب‌ها: اخبار بازی, تریلر بازی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

ممکن است از Dishonered 2 در Gamescom امسال رونمایی شود

عنوان اکشن مخفی کاری استودیوی Arkane’s یعنی Dishnered که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد، نفسی از یک هوای تازه در صنعت گیمینگ را به ارمغان آورد. بعد از آن مردم فکر می کردند که Bethesda، ناشر بازی و Arkane سازنده بازی ممکن است این عنوان را به یک فرنچایژ کامل تبدیل کنند و حالا مشخص شده است که از sequel بازی اول قرار است در Gamescom رونمایی شود. طی یک خبر، سایت Vg247 اعلام کرده است که عنوان نسخه بعدی این بازی Dishonered 2 Darkness Of TYVIA خواهد بود و برای PC، Xbox One و PS4 در نوامبر سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد.

Dishonered 2 Darkness Of TYVIA

dishonored_2_darkness_of_tyvia_full


برچسب‌ها: اخبار بازی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

تریلر بازی The Walking Dead: Season 2 | اپیزود چهارم Amid The Ruins

چهارمین اپیوزد از فصل دوم بازی The alking Dead که Amid The Ruins نام دارد تا یک هفته دیگر در دسترس خواهد بود و تریلر این اپیزود را می توانید مشاهده کنید. این اپیزود برای PS3 و XBOX 360 و PC و MAC و iOS در دسترس خواهد بود.

32MB


برچسب‌ها: اخبار بازی, تریلر بازی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

پیش نمایش بازی Battlefield Hardline

Battlefield Hardline جدید ترین عنوان از سری بازی های میدان نبرد می باشد که توسط استدیوی Viscral Games در حال ساخت است و برای کنسول های نسل هفتم و هشتم شرکت های سونی و مایکروسافت و همچنین کامپیوتر های شخصی در پاییز امسال منتشر خواهد شد. ناشر بازی EA بوده و موتور ساخت بازی هم انجین Frostbite 3 می باشد.
img1
هاردلاین با بازی های قبلی سری میدان نبرد تفاوت هایی اساسی هم در زمینه ی داستان و هم در زمینه ی گیم پلی دارد. سناریوی دزد و پلیسی را در این بازی در شهر لس آنجلس دنبال خواهید کرد. به نظر می آید ایده ساخت بازی از مراحل سرقتی که قبلا در GTA V مشاهده کردیم گرفته شده باشد .تمرکز بازی بر روی تقابل دزد ها و پلیس هاست که انتخاب اینکه شما کدام گروه را میخواید در دستان خودتان است. اسلحه ها و ماشین ها و لباس های مختلف و متنوع این دو گروه یک فضای بسیار باور پذیر را به گیمر القا می کند و احساس دزدی از بانک یا درگیری شدید پلیس از زمین و هوا را کاملا بر روی گیمر پیاده می کند. وظایف هر کس در گروه خود بر روی کل گروه تاثیر می گذارد و تنها در صورتی سرقت به صورت کامل انجام میشود که دزد ها با هم هماهنگ باشند و همچنین تنها در صورتی دستگیری و کشتن دزد ها توسط پلیس انجام میگیرد که تمام پلیس ها وظایف خود را به درستی انجام دهند. همکاری گروهی و هماهنگی حرف اول را در بازی می زند و لحظه لحظه ی بازی باید حواستان به کاری که هم تیمی شما انجام میدهد باشد و خود را با آن عمل هماهنگی کنید. شهر بازی که همان لس آنجلس است شهریست با آسمان خراش های بلند و تونل ها و زیر گذر فرعی فراوان. تمام این مکان ها در بازی به گونه ای در بازی قرار گرفته که نه تنها مانع شما نشوند بلکه بازی را قشنگ تر و روان تر کنند. شما می توانید از یک ساختمان بلند تر با استفاده از زیپ لاین یا چتر نجات به ساختمانی کوتاه تر بروید و ادامه ماموریتتان را در آنجا انجام دهید یا اینکه یکی از ستون های زیر گذر را منفجر کنید تا خیابانی که روی ان قرار دارد روی پلیس های رو به رویتان ریخته شود و با دوستانتان از همان راه فرار کنید. راه های سرقت و دستگیری فراوانی در بازی گنجانده شده که شاید هیچ خلافکار یا پلیسی در هنگام ماموریتش آنرا انجام ندهد اما شما در هاردلاین می توانید انجام دهید.
img2
نحوه ی انجام سرقت هم متنوع است. می توانید ماشین حمل پول را هدف بگیرید و به آن حمله کنید یا مستقیما به بانک حمله کنید . حمل و نقل در بازی شاید به اندازه ی تیراندازی مهم نباشد اما تاثیر بسیار زیادی در موفقیت یا شکست شما دارد. ماشین های پر سرعت و هلی کوپتر ها و موتور سیکلت های فروانی در بازی وجود دارد تا شما را در انجام ماموریتتان چه در نقش یک پلیس و چه در نقش یک دزد کمک کند. می توانید با آنها برای خود در مقابل حریفتان سپری درست کنید یا با همان وسیله بزنید به چاک. تنوع استفاده از ماشین ها در بازی بسیار بالاست مثلا می توانید هنگام تمرکز درگیری بین پلیس و یاران خودتان ، تریلر حمل سوختی را برانید و به سمت نقطه تمرکز پلیس ها ببرید و قبل از منفجر کردن آن به بیرون بپرید. از ماشین های حریف هم میتوان بر علیه خودش استفاده کرد. به عنوان مثال می توانید با منهدم کردن یک هلی کوپتر پلیس که نزدیک جرثقیل بزرگ ساختمانی است باعث سقوط جرثقیل شوید و شهر را به خرابه ای تبدیل کنید.
img3
گجت ها و وسایلی که همراه خود دارید هم به کار های شما سرعت می بخشند و باعث زنده ماندتان می شوند. هنگامی که پلیس ها اطراف شما را فرا گرفته اند و راهی جز رفتن به سمت چاده ی پشت سرتان ندارید اگر از قبل برنامه ریزی کرده باشید و زیپ لاینی که شما را به سطح جاده میرستاند گذاشته باشید می توانید در همین لحظه با استفاده از زیپ لاین روی موتور سیکلت هم تیمی تان فرود آیید و در ترک آن بشینید . بازی جایی برای کمپر ها ندارد . از بس بازی پر هیجان و تند و سریع است که توقف شما در یک مکان به هیچ وجه نمیتواند ضامن زنده ماندن شما شود. کسانی که با نایف کردن میانه ای ندارند و ابزار به روز تری را می پسندند هم در بازی جایی خواهند داشت و می توانند با یک چوب بیسبال مغز حریف را مورد عنایت قرار بدهند. بازی به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست چون چیزی به نام هوش مصنوعی در مولتی پلیر وجود ندارد و شما با آدم های بالغ سر و کار دارید.
img4
شاید بسیاری از طرفداران میدان نبرد این نسخه را جدا از این سری بازی بدانند و بگویند هیچ نبردی بین دو کشور نیست و تنها با یک سناریوی دزد و پلیسی رو به رو هستیم اما باید به این نکته توجه داشته باشند که این نسخه تشابه هایی با بازی های قبلی این سری دارد که البته کوچکند اما قابل لمس هستند. گرافیک بازی نسبت به BF4 بسیار افت داشته و این موضوع در تریلر e3 2014 کاملا محسوس بود که امیدواریم تیم سازنده بازی این مشکل را مرتفع کنند .

 

145MB


برچسب‌ها: اخبار بازی, نقد وبررسی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

تریلر بازی The Last Of Us: Remastered | تیزر تلویزیونی

بی شک بسیاری از دارندگان PS4 منتظر عرضه این بازی برای کنسول خودشان هستند. کسانی که این بازی را روی PS3 انجام نداده اند تعداد کثیری را شامل می شوند و حتی بسیاری از شیفتگان این بازی حتی با وجود تجربه قبلی این بازی روی PS3 باز هم منتظر بازی کردن آن روی PS4 هستند. این دو هفته نیز سپری خواهد شد و TLOU : Remastered را تجربه خواهند کرد.

8MB


برچسب‌ها: اخبار بازی, تریلر بازی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

Destiny با رزولوشن ۱۰۸۰ بر روی Xbox One اجرا خواهد شد

Destiny

با توجه به گزارشی که در بلاگ رسمی بازی Destiny اعلام شده است، این بازی در نسخه بتا با رزولوشن ۱۰۸۰p بر روی Xbox One اجرا نخواهد شد.
البته سریع قضاوت نکنید زیرا با توجه به صحبت های مدیر بخش Community استدیو Bungie، به لطف کیت سخت افزاری جدید Xbox One که توسط مایکروسافت به دست این استدیو رسیده است و بخاطر حذف شدن کینکت از باندل کلی اکس باکس وان و بازشدن کمی حافظه داخلی برای پردازش بهتر، هم اکنون نسخه اصلی این بازی که قرار است در سپتامبر (شهریور) عرضه شود، با رزولوشن ۱۰۸۰p و با ۳۰ فریم اجرا خواهد شد.
از الان که این خبر ترجمه شده است، ۱۰ ساعت تا شروع بتای این بازی بر روی PS4 و یک هفته بر روی Xbox One مانده است.


برچسب‌ها: اخبار بازی, نقد وبررسی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

فروش Xbox One پس از حذف کینکت اجباری دوبرابر شده است

Xbox One

پایین آوردن قیمت کنسول اکس باکس وان به میزان ۱۰۰ دلار و برداشته شدن اجبار خرید کینکت از روی دوش مشتریان باعث شده است فروش این دستگاه در این مدت تقریبا یک ماه و نیمه دو برابر شود.
این خبر توسط بلاگ رسمی Xbox One در مایکروسافت تائید شده است.
البته این آمار فروش مربوط به آمریکا می باشد ولی می توان تصور کرد که آمار فروش در بقیه نقاط دنیا با وجود ارزانتر بودن PS4 در قدیم چگونه بوده است.
و همچنین در بلاگ رسمی اکس باکس آمده است که برنامه آینده این شرکت عرضه بلاک باسترهای عظیم در چند ماه آینده تا شروع پاییز می باشد که شروع کننده این قدم Madden NFL 14 در ماه آینده خواهد بود.
همچنین در این پست اضافه شده است که:

 گیمر ها عاشق تعطیلات هستند و ما تلاش خودمان را می کنیم تا این طرفداران از این تعطیلات بوسیله تخفیفات و فروش های عظیم لذت هرچه بیشتری ببرند و امیدواریم که خبرهای خوشحال کننده بیشتری در چند ماه آینده داشته باشیم.


برچسب‌ها: اخبار بازی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

تریلر بازی Assassin’s Creed Unity | تریلر GP Revolution

همیشه سازندگان AC اذعان داشته اند که نسخه بعدی بازی بسیار از قبلیها بهتر خواهد بود و فلان و بهمان و … . ولی همواره بعد از عرضه نسخه جدید ضعفها و ایرادات داستانی بازی و نقاط کور در خود بازی و گیم پلی تمامی صحبتهای قبلی را تحت و الشعاع قرار می دهد. این بار نیز سازندگان با وعده های بسیار برای نسخه جدید به میدان امده اند که باید منتظر ماند و دید که این نسخه می تواند به ریشه های این بازی نیرویی تازه و زنده ببخشد و یا اینکه باز هم …

تریلر زیر گوشه هایی از گیم پلی بازی را نشان می دهد.

41MB


برچسب‌ها: اخبار بازی, تریلر بازی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

تریلر Mortal Kombat X | معرفی Raiden

بعد از معرفی شدن نسخه جدید بازی MK و نمایش تریلرهایی از این بازی وجود چند کاراکتر جدید در این بازی نمایان شد. با این حال یکی از کاراکترهای قدیمی و فوق العاده این بازی یعنی Raiden در هیچ تریلری نشان داده نشد. در تریلر زیر این کاراکتر وجود خود در این بازی را به خوبی نمایش می دهد. این بازی برای سال ۲۰۱۵ در دسترس خواهد بود.

57MB


برچسب‌ها: اخبار بازی, تریلر بازی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

تریلر بازی Tekken7 | تریلر اولیه

تریلر نسخه جدید بازی Tekken در Evo2014 رونمایی شد. این بازی با Unreal Engine ساخته شده است و هنوز پلتفرمهای احتمالی آن دقیقا مشخص نشده اند. در ادامه تریلر را می توانید شماهده کنید. اطلاعات بیشتر از این بازی در نمایشگاه COmic-Con ارائه خواهد شد.

22MB


برچسب‌ها: اخبار بازی, تریلر بازی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 

سونی تا به حال ۱۰۰ میلیون دستگاه از PS4 ،PS3 و PSVita فروخته است

این طور که پیداست، فروش کنسول های نسل هفتم و هشتم سونی در این دوره به نقطه ی عطف بزرگی رسیده است.
بخش ژاپنی شرکت سونی، به تازگی ویدئویی در یو*توب منتشر کرده است که به نوعی مردم را تشویق به خرید محصولات PlayStation می کند و در این ویدئو نشان داده می شود که فروش سه کنسول فعلی سونی یعنی PS4 ،PS3 و PSVita در کنار هم به حدود ۱۰۰ میلیون دستگاه رسیده است. ۸۰ میلیون از این فروش نیز تنها به PlayStation 3 اختصاص دارد. اما در هر حال هنوز هم نمی توان PS3 را بهترین کنسول سونی از نظر فروش دانست. زیرا کنسول افسانه ای PlayStation 2 توانست در طول عمر خود به فروش بیش از ۱۵۵ میلیون دستگاه برسد! که این عدد، نزدیک به دو برابر فروش کنسول PS3 است. این جریان نشان دهنده ی این است که در حال حاضر رقابت در زمینه ی کنسول های خانگی بسیار افزایش یافته است و با وارد شدن رقبای جدی تر همچون مایکروسافت و نینتندو، کار سونی برای در اوج بودن، بسیار سخت تر شده است.


برچسب‌ها: اخبار بازی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

Battlefield 4 بازی کنید و کارت گرافیک رایگان ببرید!

کمپانی DICE قرار است طی طرحی که BattleFest نام دارد، خدمات رایگان و جالبی را برای پلیر های BF4 به ارمغان بیاورد. این خدمات شامل آنلاک های جدید برای پلیر ها، دابل XP و مسابقات جذاب دیگر خواهد بود.
همچنین، با رقابت در BattleShots، پلیر ها می توانند یک کارت گرافیک مجانی AMD، پنجاه دلار کارت هدیه و حق عضویت مجانی در گروه کاربران پریمیوم BF4 را از آن خود کنند.
شرکت Dice، از تمام پلیر ها و کاربران Battlefield تشکر کرده است و قول داده است تا از این نوع طرح ها و خدمات را از این به بعد، بیشتر در BF4 شاهد باشیم. همچنین این شرکت تایید کرد که امکاناتی که در بالا گفته شد مانند Camo های رایگان، دابل XP و بتل پک های گلد را در تعطیلات آخر هفته تجربه خواهیم کرد.
همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح، به صفحه ی مربوطه در BF blog مراجعه نمایید.


برچسب‌ها: اخبار بازی, بهترین بازی ها

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

منتظر PS4 در رنگ سفید باشید

مدل جدید سفید رنگ PS4، قرار است تا پایان امسال به عنوان یک کنسول مستقل و بدون باندل به فروش برسد.
در اصل قرار بود این کنسول به همراه یک کپی از بازی اکتیویژن یعنی Destiny، به عنوان یک باندل با رنگ سفید در ۹ سپتامبر، عرضه گردد.
اما به تازگی یک سایت فرانسوی به نام Game One در مصاحبه ای که CVG با یوشیدا داشته، دریافته است که این مدل جدید عرضه خواهد شد و خود شخص یوشیدا نیز این جریان را در مصاحبه تایید کرده است.
بنابراین باید منتظر این کنسول در پایان سال باشیم.


برچسب‌ها: اخبار بازی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

Grim Fandango Remastered به PC، Mac و Linux می آید

چندی پیش سونی اعلام کرد که نسخه Remastered عنوان Grim Fandango برای PS4 و Ps Vita عرضه خواهد شد. حال امروز در تو*ییتر رسما تایید شد که این بازی برای PC، Mac و Linux نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. با این حال نسخه های Play Station در انحصار زمانی برای عرضه قرار دارند و زودتر از سایر نسخه ها عرضه خواهند شد. Grim Fandango یکی از بزرگترین عناوین کلاسیک گیمینگ و همچنین یکی از بهترین بازی های سبک ماجراجویی می باشد. اما با وجود نقد ها و نمرات خوبی که از سوی منتقدان کسب کرد، فروش چندان خوبی نداشت. با این حال گیم پلی و داستان آن هنوز هم فوق العاده است.


برچسب‌ها: اخبار بازی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

برندگان مراسم Develop Awards 2014
مراسم Develop Awards 2014 امروز برگزار شد. مارک سرنی پدر تغییرات نوین سونی و کنسول PS4 همانطور که قبلا اعلام شده بود، برنده عنوان Development Legend شد. به طور کلی این مراسم برای سونی دست آورد های خوبی به ارمغان آورد. می توانید برندگان عناوین را در بخش های مختلف در لیست زیر مشاهده کنید:

 

  • Service to Video Games: Lynne Kilpatrick (for endorsing tax credits for the gaming industry in the UK)
  • New Games IP: Tearaway (Media Molecule)
  • Use of a Licence or IP: LEGO Marvel Super Heroes (TT Games)
  • Visual Arts: Grand Theft Auto V (Rockstar North)
  • Audio Accomplishment: Battlefield 4 (EA DICE)
  • Musical Composition: Jamie Hamshere (for TxK)
  • Use of Narrative: Brothers: A Tale of two Sons (Starbreeze Studios)
  • Publishing Hero: Sony Computer Entertainment Strategic Content Department
  • Technical Innovation: Oculus Rift DK2 (Oculus VR)
  • Tools – design and creativity: Maya (Autodesk)
  • Rools – production: Perforce Software
  • Engine: Unity 3D
  • Service: Player Research
  • QA & Localisation: Testology
  • Creative Contribution: Audio: Stafford Bawler (For Monument Valley)
  • Creative Contribution: Visuals: Faceware Tech (For Grand Theft Auto V)
  • Recruiter: OPM Response
  • Talent Investment: Dare to be Digital
  • Business Development: Team 17
  • Micro Studio: Vlambeer
  • Independent Studio: Bohemia Interactive
  • In-House Studio: Rockstar North
  • New Studio: Space Ape Games
  • Studio of the Year: Rockstar North
  • Development Legend: Mark Cerny

برچسب‌ها: اخبار بازی, بهترین بازی ها

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 

بیشتر سازندگان، کنسول PS4 را نسبت به Xbox One ترجیح می دهند

طی یک رای گیری که در مراسم GDC اروپا درباره ی اولویت انتخاب پلتفرم بین سازندگان انجام شد، در این بین ۳۳ درصد سازندگان کنسول PS4 و نزدیک به ۲۳ درصد Xbox One را به عنوان پلتفرم اصلی برای ساخت بازی های خود انتخاب کردند. ۵۸ درصد از سازندگان پلتفرم PC را برای ساخت عناوین بعدی خود انتخاب کردند و ۶۰ درصد از آن ها گفتند که پروژه ی بعدی شان بر روی PC خواهد بود. با این حال هنوز نسل High End Gaming هنوز به معنای واقعی شکل نگرفته چرا که بیش از ۶۵ درصد از آن سازندگان بر روی عناوین موبایل کار می کنند.


برچسب‌ها: اخبار بازی, نقد وبررسی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 

تریلر بازی FarCry 4 | مونتاژی از روشهای نابود کردن دشمنان

در Farcry 4 روش کشتار را خودتان انتخاب نمایید. دوست دارید بی سر و صدا دشمن را نابود کنید و یا اینکه با فیل به وسط میدان بروید. شاید هم دوست دارید همه چیز را منفجر کنید. تریلر زیر مونتاژی از روشهای نابودی دشکنان در farcry4 است.

41MB


برچسب‌ها: اخبار بازی, تریلر بازی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 

امکان عرضه ی Borderlands: The Pre-Sequel برای PS4 و Xbox One وجود دارد

زمانی که Borderlands: The Pre-Sequel معرفی شد در یک اقدام عجیب تنها برای PC و کنسول های نسل قبلی عرضه ی آن تایید شد و از PS4 و Xbox One حرفی به میان نیامد.
اما ۲K Australia به تازگی گفته است که هنوز امکان عرضه این بازی برای کنسول های نسل جدید وجود دارد.

آقای Tony Lawrence از ۲K در صحبتی که با GameReactorTV داشته است، گفت:

حدس می زنم که ما دیگر برای PS3 ،X360 و PC خیلی بازی ساخته ایم. تمام گیمر های Borderlands 2 بر روی آن کنسول ها به بازی می پردازند.این انتخابی است که آن ها کرده اند. اگر طرفدارانمان بگویند که ما واقعا این بازی را برای کنسول های نسل جدید می خواهیم، خوب ما درموردش فکر خواهیم کرد. اما در حال حاضر تمرکز ما بر روی کنسول هایی است که اعلام کرده ایم.

کارگردان فرانچایز Borderlands آقای Matt Armstrong صحبت های Lawrence را تایید کرد و اضافه کرد:

بسیاری از طرفداران هنوز بر روی کنسول های Xbox 360 و PS3 بازی می کنند. مسئله ی دیگر این است که وقایع این نسخه در وسط داستان این سه گانه رخ می دهد و نمی توانیم به مردم بگوییم بروید و یک دستگاه جدید بخرید تا به انجام بازی بپردازید که وسط ماجرای این سه گانه است. این کار فکر کنم کمی فریبکارانه باشد ولی ما همیشه برای گیمر ها ارزش قائلیم و احترام می گذاریم. همانطور که گفتیم یک روز ممکن است این اتفاق بیافتد ولی مطمئن نیستیم. ما درموردش فکر خواهیم کرد و واکنش مردم نسبت به این بازی را خواهیم دید. هم اکنون ما از تصمیممان راضی هستیم و فکر کنم مردم هم همین طور باشند.

Borderlands: The Pre-Sequel در ۲۲ مهر عرضه خواهد شد.


برچسب‌ها: اخبار بازی, نقد وبررسی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

DLC Frontier’s Edge برای بازی Titanfall معرفی شد

استدیوی Respawn امروز در سایت رسمی Titanfall از دومین DLC این بازی رونمایی کرد. این پک که Frontier’s Edge نام دارد شامل سه نقشه که دنیایی متفاوت را به نمایش می گذارند، خواهد بود. نقشه Dig Site یک پایگاه متروکه، Haven که یک منطقه ساحلی است و Export که یک منطقه کوهستانی خواهد بود را شامل می شود که این ها سه مپ این پک را تشکیل می دهند. این DLC با قیمت ۹٫۹۹ دلار عرضه خواهد شد. با خرید Season Pass این بازی که ۲۴٫۹۹ دلار قیمت دارد، می توانید به تمامی محتوای اضافه ی این بازی دسترسی داشته باشید.


برچسب‌ها: اخبار بازی, نقد وبررسی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

تریلر بازی Destiny | رونمایی از Collector Edition

شاید خرید یک بازی اورجینال انچنان در کشور ما مقرون به صرفه نباشد، چون متاسفانه کپی آن را می توانیم به پایین قیمت ممکن خریداری کنیم و بعضا از امکانات آنلاین ان نیز استفاده کنیم. ولی خرید بعضی از ویرایشها و نسخه های اختصاصی بعضی از بازی ها انصافا ارزشمند هستند. به نظر می رسد بازی Destiny و نسخه Collector edition آن جزو این دسته باشند. نظر شما چیست؟؟

46MB


برچسب‌ها: اخبار بازی, تریلر بازی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

تریلر بازی Destiny | تریلر Beta

بازی ۵۰۰ میلیون دلاری شرکت Bungie که به نظر می رسد یک فرانچایز بسیار عالی و در خور باشد پیش فروش خود را آغاز کرده  و در صورت خرید این بازی می توانید Beta ی این بازی را نیز در اختیار داشته باشید. تریلر زیر تریلر بتای این بازی ست.

45MB


برچسب‌ها: اخبار بازی, تریلر بازی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

تریلر بازی Halo : The Master Chief Collection

این بازی در E3 امسال معرفی شد و یک Collection خوب از مجموعه بازی های HALO است که حدودا ۴ ماه دیگر در دسترس خواهد بود. این بازی اختصاصا برای XBOB One عرضه می شود. تریلر زیر از این بازی ست که Terminal نام دارد.

16MB


برچسب‌ها: اخبار بازی, تریلر بازی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

تک تیرانداز همچنان اول | UK Game Charts

Sniper Elite 3 توانست همچنان برای دومین هفته در رتبه ی اول فروش در UK باقی بماند، البته نسبت به هفته ی قبل یک افت فروش ۳۶% نیز داشته است. عنوان FIFA 14 که در رتبه سوم جای دارد نسبت به هفته قبل ۱۵% به فروشش اضافه شده است.

  1. Sniper Elite 3
  2. Watch Dogs
  3. FIFA 14
  4. Titanfall
  5. Wolfenstein: The New Order
  6. Call of Duty: Ghosts
  7. EA Sports UFC
  8. 2014 FIFA World Cup Brazil
  9. Minecraft: PS3 Edition
  10. Minecraft: Xbox 360 Edition

برچسب‌ها: اخبار بازی, بهترین بازی ها

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

آنالیز تکنیکی بازی Assassin’s Creed Unity

بازی Assassin’s Creed Unity به مدت سه سال است که توسط تیم اصلی یوبیسافت و سازندگان نسخه brotherhood برای کنسول های نسل حاضر و PC در حال توسعه است. دلیل اینکه بازی برای نسل قبل عرضه نمی شود، ایجاد یک فاصله تکنیکی بین دو نسل در این سری بازی و البته نمایش قدرت شرکت یوبیسافت است. داستان بازی همانند گذشته دارای پیش زمینه تاریخی قوی است. روایت انقلاب فرانسه از یک شرکت فرانسوی می تواند خیلی جذاب و دیدنی باشد. البته بازی در سیستم انیمیشن ها تغییراتی را به وجود آورده است. پنج هزار(۵۰۰۰) NPC(به صورت همزمان حاضر در یک صحنه) برای نشان دادن موج تظاهرات و انقلاب خارق العاده است. البته با عرضه بازی Assassin’s Creed 4 و ارائه ۳۰ فریم ثابت(rock-solid) آیا باز هم تجربه امکان پذیر است؟ اصلا نیازی به این همه تغییر اضافی است؟ این ها نشان دهنده جاه طلبی ناشر بازی هستند؟

ما در E3 2014 فقط دموی بازی را شاهد بودیم و نتوانستیم خودِ بازی را تجربه کنیم. با توجه به اینکه بازی توسط یکی از اعضای یوبیسافت در حال انجام و نمایش بود(نمایش مرحله Reign of Terro)؛ اما باز هم می توان به نتیجه هایی رسید. اولین واکنش ما این بود که بازی به طور کلی با حال و هوا و فضای Black Flag متفاوت است. گذر از جنگل ها و مناطق دریایی و بازگشت به ریشه های بازی(البته به نوعی همچنان شاهد کار پرقدرت تیم طراحی یوبیسافت هستیم. بازسازی زندان Bastille و Notre Dame در یک شهر شلوغ دیگر ) یک تغییر تکنیکی را برای بازی و محیط آن به وجود آورده است.

gameemag - ac unity1

جهان بازی و اجزای آن همه آشنا هستند. البته شما همچنان جهش زیادی را در این جهان نسبت به کنسول های PS3, Xbox 360 یا Wii U احساس نمی کنید. شما شاهد جهانی هستید که دارای مناطق تاریخی، ساختمان های بلند و لبه دار هستید که برای اجرای حرکت های پارکور Arno(شخصیت اصلی در این شماره از بازی) طراحی شده اند. این طرح ها برای شما چیز جدیدی نیست و یادآور محیط شماره های قبلی است. هیچ هم مهم نیست که کیفیت تکسچر ها تا چه اندازه بالارفته باشد. اگر از این موضوع بگذریم، بالاخره Unity تغییرات جدیدی را نشان می دهد که به خوبی نمایان هستند.

بازی بر روی یک PC با سخت افزار شبیه به کنسول ایکس باکس وان(حداقل اینطور گفته شده است) اجرا شده بود. هدف بازی هم رسیدن به کیفیت ۱۰۸۰P است. چیزی که تیم یوبیسافت برای دست یابی به آن، تمام تلاش خود را در نمایش دمو E3 بازی گذاشته بود(برای تحلیل این موضوع هنوز وقت هست و باید صبر کرد). جزییات بازی تعجب آور هستند. architecture های بازی(به صورت in-game) کاملا با دقت طراحی شده و توسعه یافته اند. دورنمای کلی شهر، خیلی با کار های گذشته تفاوتی ندارد اما بسیار زیبا و چشم نواز است.

یکی از مواردی که باعث شده است تا در بازی تغییر اساسی به وجود بیاید و البته تغییر ساده ای هم است، تغییر در طراحی حرکت و انیمیشن بازی است. در واقع با توجه به سطوح ناهموار سقف ها در شهر پاریس و بافت تاریخی شهر، کاراکتر جدیدی بازی یعنی Arno Dorian با تغییر در بخش فیزیک بازی توانسته است قدرت پارکور خود را به نمایش بگذارد. نکته خوب اینست که شاهد باگ نیستیم. حرکت در خیابان ها، بالارفتن از ساختمان ها و … همه خیلی خوب هستند(همانطور که مشاهده کردید).

در این شماره روند قبلی بازی پی گرفته شده است. بازی خیلی خوب نشان داد که تمام تلاش خود را برای بازگشت به مخفی کاری متمرکز کرده است. چیزی که از شماره های اول و دوم دیگر بر روی آن هیچ گونه مانوری صورت نگرفت. به طور کلی انیمیشن های جدیدی با توجه به این سیستم در نظر گرفته شده اند. به طوری که هر پرش با توجه به مسافت و زاویه آن دارای یک انیمیشن و حرکت مخصوص است. این حرکت ها را در شماره های قبلی شاهد نبودیم(به نوعی خاص و جدید هستند). البته تنها ضعف تکنیکی این بخش نبودِ per-object motion blur برای توسعه بخشیدن این قسمت است. چیزی که اگر بود شاید واقعا نسل بعد را به تصویر می کشید. اما خب کیفیت این کار هنوز هم قابل قبول است.

gameemag - ac unity2

از طرف دیگر، شاهد لود شدن مکان های بازی به صورت تدریجی نیستیم و این موضوع باعث می شود تا ما جهان بازی را به هم پیوسته بدانیم. البته این موضوع با توجه به تغییری که در طراحی بازی به وجود آمده، امکان پذیر شده است. این موضوع خیلی خوب توانسته به اساسینیشن شما هم کمک کند. با استفاده از ویژگی دیدِ ویژه خود می توانید خیلی راحت تر از گذشته بر روی هدف متمرکز شوید و کار را تمام کنید.

نماهای داخلی ساختمان ها هم از طراحی خوبی برخوردار هستند، هرچند تمرکز بازی بر روی بافت تاریخی و خیابان ها است. جایی که انقلاب در حال وقوع است. ما قبلا در بازی اساسین کرید ۳ حدود ۱۰۰ NPC را به طور همزمان مشاهده کرده بودیم اما با توجه به این تعداد NPC، سازندگان بازی می خواهند دست به ثبت یک رکورد جدید بزنند. گردهمایی ۱۰۰۰ NPC در یک مکان! به علاوه اینکه هوش مصنوعی آنها هم افزایش یافته است. مردم این بار بیشتر از قبل به حرکات شما واکنش نشان خواهند داد(تجمع انقلابی ها، ارتش، سربازان، دزدی و …). البته با توجه به حجم و بزرگی کار، طبیعی است که باگ ها و ایراداتی هم وجود داشته باشد. NPC هایی که کمی از شما دور هستند رفتارهای ناگهانی و نامنظمی دارند. بعضی از دشمن ها هم وارد درگیری نمی شوند یا اگر شما به یکی از آنها نگاه کنید(بر روی آن قفل کنید) خیلی آماتور گونه خود را در معرض تیغ شما قرار می دهند. و به طور مشخص وقتی شما از ارتفاع بلندی به پایین نگاه می کنید یک سایه غیر معمول بر روی صفحه قرار می گیرد. سازندگان بازی غیر از برطرف کردن این موارد، باید خیلی از کار های دیگر را هم انجام دهند. پس انتظار نداشته باشید تمامی این مشکلات در زمان عرضه حل شده باشند.

gameemag - ac unity3

باید دید با توجه به وسعت تغییرات یوبیسافت باز هم می تواند یک گیم پلی روان و قفل بر روی ۳۰ فریم بر ثانیه را همانند اساسین ۴ ارائه دهد؟ با توجه به جزییاتی که ما می دانیم جواب این سوال مشکل است. بازی بر روی یک PC که هنوز مشخصات آن مشخص نشده است اجرا شده بود. البته می دانیم که PC چون کنسول ایکس باکس وان از مشکل ESRAM رنج نمی برد. به طور مثال یک کارت گرافیک ۱۰۰ دلاری مثل Radeon R7 260X به راحتی در زمینه گرافیکی کنسول ایکس باکس وان را کنار می زند. و نکته دیگر هم اینست که بعید به نظر می رسد در نمایش بازی از چنین کارت گرافیک (پایینی) استفاده شده باشد! اما با توجه به تحلیل های ما فریم-ریت بازی با توجه به صحنه های شلوغ، از ۲۰ تا ۵۰ متغیر است. هنوز هم زمان زیادی برای بهینه سازی بازی وجود دارد ولی با توجه به آنچه که دیدیم، خیلی قانع کننده نبود(فریم-ریت بازی).

در بسیاری از موارد بازی یک جهش داشته است. جهشی به وسعت یک نسل. حداقل از لحاظ visualی. با توجه به فضای بازی در مقایسه با نسخه قبل بهتر می توان ایرادات و بهبود های تکنیکی را حدس زد و متوجه شد. اما از طرف دیگر فرصت خوبی را هم برای عرضه یک بازی بهینه شده برای سازندگان بازی به ارمغان می آورد. البته هنوز ما برای حجم جزییات بازی اساسین کرید ۴ احترام بیشتری قائلیم! اشتباه نشود؛ در شماره جدید هم این جزییات خوب هسند. تکسچر ها و نورپردازی محیط هم واقعا توجه گیمر را به خود جلب می کند. از لحاظ تکنیکی ما شاهد یک کار خیلی خوب بودیم. هر چند چندین اشکال هم وجود داشت(این مورد برای بازی های یوبیسافت و خصوصا این سری عادی است!).

اما سوال اصلی و بزرگتر اینست که آیا بازی در مبحث گیم پلی هم یک جهش بزرگ خواهد داشت؟ با توجه به آنچه که مشاهده کردیم، سازندگان برای این مهم عزم خود را جزم کرده اند. باید تا زمان عرضه بازی(۲۸ اکتبر) صبر کرد.


برچسب‌ها: اخبار بازی, نقد وبررسی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

بازی جدید آقای Cliff Bleszinski به زودی معرفی خواهد شد

بازی جدید Cliff Bleszinski تا ۳ روز آینده معرفی خواهد شد.

سازنده ی بازی Gears of War در توییتر خود شمارشگری منتشر کرده است که با توجه با آن در ۸ جولای (۱۷ تیر) این بازی معرفی خواهد شد.

Cliff Bleszinski به تازگی اعلام کرده بود که دست از بازنشستگی کشیده است و قرار است بازی سازی را شروع کند. با توجه به خبر های مختلفی که منتشر شده است اکنون ایشان در استدیویی به نام Boss Key Productions کار می کند و از بازی هم که قرار است در روز های آینده معرفی کند، تنها تعدادی عکس منتشر شده است.

در ادامه، یکی از معدود تصاویری که از این پروژه ی جدید منتشر شده است را می توانید ببینید:

silverstreak_cliff_bleszinski


برچسب‌ها: اخبار بازی, نقد وبررسی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

هیولا ها فاتحان E3 2014

عنوان شوتر و کم سر و صدای استدیوی Turtle Rock یعنی بازی Evolve توانست در چهار بخش بهترین شود و بیشترین جوایز را نسبت به دیگر بازی ها کسب کند. به دنبال آن عنوان No Man’s Sky توانست در سه بخش Best Original Game ،Best Independent Game و Special Commendation for Innovation برترین شود.

لیست کامل برندگان E3 2014:

  • Best of Show: Evolve
  • Best Original Game: No Man’s Sky
  • Best Console Game: Evolve
  • Best Handheld/Mobile Game: Super Smash Bros. for 3DS
  • Best PC Game: Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege
  • Best Hardware/Peripheral: Oculus Rift
  • Best Action Game: Evolve
  • Best Action/Adventure Game: Batman: Arkham Knight
  • Best Role Playing Game: Dragon Age: Inquisition
  • Best Fighting Game: Super Smash Bros. for Wii U
  • Best Racing Game: The Crew
  • Best Sports Game: NHL 15
  • Best Strategy Game: Civilization: Beyond Earth
  • Best Social/Casual/Family Game: Mario Maker
  • Best Online Multiplayer: Evolve
  • Best Independent Game: No Man’s Sky
  • Special Commendation for Innovation: No Man’s Sky

برچسب‌ها: نمرات بازی ها, اخبار بازی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 
تاريخ : پنجشنبه شانزدهم مرداد 1393
 

تریلر بازی The Wolf Among Us – Episode 5

تریلر آخرین اپیزود از بازی The Wolf Among Us یعنی اپیزود پنجم به نام Cry Wolf را می توانید مشاهده کنید. این بازی تا چند روز دیگر دسترس خواهد بود.

21MB


برچسب‌ها: اخبار بازی, تریلر بازی

ارسال توسط مسعود تقی نجات
 

Homefront :The Revolution با ۳۰ فریم بر روی PS4 و Xbox One اجرا خواهد شد

دیروز استدیوی Crytek اعلام کرد که آن ها نتوانسته اند که به هدف ۶۰ فریم و رزلوشن ۱۰۸۰p در کنسول های نسل هشتم دست یابند و این بازی فقط با ۳۰ فریم بر روی کنسول های نسل جدید اجرا خواهد شد. تهیه کننده ی این بازی، آقای David Stenton اعلام کرد که به دلیل Open World بودن و کیفیت بالای بازی، ۶۰ فریم بر روی این کنسول ها ممکن نبود چرا که اگر ۶۰ فریم را می خواستند، آن تجربه از کیفیت بالای بازی را نمی توانستند به دست آورند. همچنین حجم بالای عناصر موجود در بازی دلیل دیگری برای پایین آوردن نرخ فریم است. این بازی در سال ۲۰۱۵ برای PC ،Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.


برچسب‌ها: اخبار بازی, نقد وبررسی

ارسال توسط مسعود تقی نجات